fbpx

בדק בית חבילות שירות

חבילות השירות של פמניב בדק בית

מעניקות לכם ליווי שנתי של מהנדס מומחה

הכל כלול

חבילת בדק בית בכיסוי מלא
החבילה כוללת 3 שלבים בבדיקת דירתכם:
  • בדיקת נכס לפני מסירה
  • בדיקת במסירת מפתח
  • בדיקה לאחר שנה מקבלת המפתח

צמד מפתח

חבילת בדק בית סטנדרטית
החבילה הכוללת 2 שלבים חיוניים בבדיקת דירתכם:
חבילה זו היא המומלצת על ידנו ומתמקדת במועדים הקריטיים לביצוע הבדיקות כדי להבטיח גילוי של כל הליקויים בדירתכם.
  • בדיקת במסירת מפתח
  • בדיקה לאחר שנה מקבלת המפתח
מומלץ

3 שלבים בבדיקת דירתכם:

בדיקת נכס לפני מסירה ראשונית

עם סיום מרבית העבודות בנכס, הקבלן יזמן אתכם לסיור מסירה ראשונית, בדר"כ מספר חודשים לפני מסירת המפתח. במעמד זה אתם לא תקבלו לידכם את מפתחות הדירה, כך שלמעשה אינכם מקבלים חזקה על הנכס.

אנו נלווה אתכם במהלך הסיור ונבצע בדיקות התאמה למפרט ולתכניות המכר, בדיקת תאימות עיצובית, בדיקות תפעוליות למערכות השירות ואיתור פגמים חזותיים בלבד. בדיקה מוקדמת זו מאפשרת לקבלן לטפל בחלק משמעותי מהליקויים לפני כניסתכם לדירה, וכך להעלות את רמת מוכנות הדירה בזמן מסירתה. בסיום הבדיקה נפיק עבור דירתכם דו"ח ליקויים מפורט כולל המלצות לתיקון וצילומים.

בדיקת במסירת המפתח

בשלב מסירת המפתח, הקבלן מצהיר שהשלים את עבודותיו ושהוא מוכן להעביר את החזקה בדירה לידכם. אנו נבצע בדיקה מקיפה לדירה ונבדוק את מבנה השלד, סדקים, מישוריות גליות ואנכיות בקירות, סטיות במידות, שיפועים, בדיקת ריצוף וחיפויים, בדיקת עבודות שיש, רטיבויות ובידוד תרמי, התאמה ויזואלית של מערכת החשמל, אלומיניום, טיח, צבע ועבודות גבס. מטרותינו העיקריות בשלב זה הם לתעד את מצב הנכס בעת המסירה והעברת דיווח ליקויים מפורט לקבלן.

את הבדיקה נבצע סמוך למועד מסירת המפתח, ולפני שאתם מעבירים רהיטים או מבצעים שינויים כלשהם בנכס. לאחר הבדיקה אנו נפיק חוות דעת מפורטת עם הצהרה משפטית, פירוט הליקויים, לרבות צילומים, הפניות לסימוכין, המלצות לתיקון ואומדן לעלויות תיקוני הליקויים.

בדיקה לאחר שנה מקבלת המפתח

בחלוף כשנה ממועד קבלת הנכס, אנו ממליצים לבצע בדיקה נוספת לצורך בקרה לטיפול בליקויים משלב מסירת המפתח ולזיהוי ליקויים שעלולים להופיע לאחר שהתגוררו בנכס לאורך כל עונות השנה והשתמשו בכל מערכות השירות שבנכס.

מטרותינו העיקריות בשלב זה היא לייצר תמונת מצב של הנכס לפני שחולפת "שנת הבדק", לשמר את הקשר שלכם עם הקבלן ובכך לאפשר לו לעמוד בהתחייבויותיו כלפיכם. 

לאחר הבדיקה אנו נפיק חוות דעת מפורטת עם הצהרה משפטית, פירוט הליקויים שטרם טופלו ואלו שהתווספו, לרבות צילומים, הפניות לסימוכין, המלצות לתיקון ואומדן לעלויות תיקוני הליקויים.

דילוג לתוכן